Press room

Informacje prasowe

18 czerwca 2009, 17:22

Złote godło Marki Godnej Najwyższego Zaufania dla Amiki

 

Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands dowiodła, że wśród Europejczyków zaufanie do marek jest jednym z podstawowych czynników decydujących o wyborze konkretnych produktów. Wśród marek, które w swojej kategorii zebrały najwięcej głosów i zostały wyróżnione Złotym Godłem znalazła się także Amica. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej gali, która odbyła się 21. kwietnia w Warszawie.  

Wyniki badania European Trusted Brands, po raz kolejny pokazały jak ważna w kwestii zaufania jest dla Europejczyków tradycja marki i jej znajomość. We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2009 respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo, co roku marki wskazywane są również w kategoriach lokalnych, których w tym roku w polskiej edycji badania było 12.  

Złote Godło The Most Trustem Brand (Marki Godnej Najwyższego Zaufania) Amica otrzymała już po raz ósmy z rzędu. Wyróżnienie to jest dowodem uznania, jakim konsumenci darzą produkty Amiki. Warto w tym miejscu podkreślić, że w swojej kategorii, Duże urządzenia AGD, Amica konkurowała z międzynarodowymi markami o zasięgu globalnym. Właśnie dlatego to wyróżnienie ma dla firmy wartość szczególną. Dowodzi bowiem, że również rodzime marki mogą zwyciężać w rynkowej walce i zdobywać zaufanie konsumentów. Marka jest najwyższą wartością jaką posiada firma. Amica pamięta o tym na co dzień, dlatego jej produkty cechuje połączenie interesującego wzornictwa, nowoczesnych materiałów i ciekawych rozwiązań konstrukcyjnych. Wszystkie produkty sprzedawane pod marką Amica spełniają krajowe i europejskie normy jakości i bezpieczeństwa gwarantując długą i niezawodną pracę. Teraz wybrane produkty Amiki dostępne są w promocji z przedłużoną do pięciu lat gwarancją.

W tym roku po raz pierwszy w historii badania European Trusted Brands respondenci wskazywali również marki, które ich zdaniem cieszą się najlepszą opinią w dbaniu o ochronę środowiska. Marki te zostały wskazane w 10 kategoriach.  Wśród wyróżnionych marek, które zostały nagrodzone tytułem Marek Najbardziej Przyjaznych Środowisku również znalazła się Amica. W ten sposób Klienci Amiki udowodnili, że potrafią oceniać firmy także w kontekście działań nie związanych bezpośrednio z produktami.

Każde wyróżnienie zobowiązuje, a te otrzymywane bezpośrednio od konsumentów zobowiązują w sposób szczególny. Dzięki temu zaufaniu możemy bowiem rozwijać produkty i wprowadzać je na rynek i odnosić sukcesy w rynkowych zmaganiach.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader's Digest. Badanie to po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 r. Co roku kontynuowane jest w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - dziewiąta już edycja badania - została przeprowadzona w 16 krajach europejskich.  Kraje, które objęte tegoroczną edycją to: Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja Węgry i Wielka Brytania. Wzięło w niej udział 23 287 respondentów, w tym 844 Polaków. Zrealizowano je metodą ankiety pocztowej w okresie sierpień - wrzesień 2008. Respondenci byli wybrani spośród 4-milionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader's Digest. Próba ustalona na podstawie selekcji i wyników badania odzwierciedlała zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów.

 

Poleć komunikat prasowy