Press room

Informacje prasowe

27 października 2009, 09:39

Skandynawskie inspiracje, czyli Amica na dużym ekranie

Zanim wszyscy obejrzą nowy spot reklamowy na dużym ekranie, można go obejrzeć na stronach internetowych Amiki. Spot powstał w wyniku współpracy z warszawską agencją reklamową Kolaman Advertising.

Publiczna premiera nowej produkcji odbyła się 23 października we wszystkich Multikinach w całej Polsce. Spot będzie emitowany przed wszystkim seansami filmowymi, więc nie tylko stali bywalcy kina będą mieli okazję go zobaczyć. Niektórzy z pewnością zobaczą ten sopt więcej niż raz. Kreację, która powstała w Kolman Advertising pomógł przełożyć na obraz dom produkcyjny Chimney Pot pod nadzorem reżysera Piotra Rzeplińskiego. Nastrój całości buduje muzyka specjalnie skomponowana przez Tomka Makowieckiego.

Kino zostało wybrane przede wszystkim dlatego, że firmie zależy na dotarciu do młodych osób mieszkających w dużych miastach, którzy są właśnie na etapie urządzania mieszkania i poszukują nowoczesnych designerskich produktów. W nowej produkcji połączone zostały aspekty produktowe - nowa linia piekarników Scandium oraz płyty indukcyjne Inari - z aspektami wizerunkowymi.

Nowe produkty, które właśnie pojawiły się w naszym portfolio doskonale wpisują się w filozofię marki, polegającą na dostarczaniu na rynek produktów energooszczędnych, prostych w obsłudze i przyjaznych dla środowiska naturalnego. Każdy z tych aspektów został w oryginalny sposób podkreślony w przygotowanej produkcji.

Kampania reklamowa w kinach jest kolejnym elementem zintegrowanej kampanii marketingowej, której podstawowym zadaniem jest przełamanie stereotypu marki staroświeckiej, nie dla młodych. Działania te oprócz kina obejmują także obecność w największych magazynach wnętrzarskich, kampanię internetową oraz klasyczną kampanię reklamową w stacjach tematycznych dostępnych w sieciach kablowych i satelitarnych.

Przydane linki:

www.amica.com.pl

 

 

 

Poleć komunikat prasowy