Press room

Informacje prasowe

Aktualności

01 lutego 2012, 13:00

Produkt Roku 2011 według „Reader’s Digest”

Od wielu lat redakcja „Reader’s Digest”, znanego miesięcznika o zasięgu światowym, przyznaje w imieniu swoich czytelników nagrodę Produkt Roku 2011. Wyboru dokonują sami konsumenci, a nie dziennikarze, tak więc można uznać to wyróżnienie za głos użytkowników, którzy wskazują swoje preferencje. ...

Dowiedz się więcej
30 stycznia 2012, 15:17

Ceniona marka wśród najcenniejszych

Od wielu lat opiniotwórczy dziennik „Rzeczpospolita” publikuje ranking najcenniejszych polskich marek – tych, które narodziły się w naszym kraju. Sporządzany raz do roku, przy wykorzystaniu metody opłat licencyjnych (relief from royalty), uznawany jest za miarodajną wykładnię wartości stworzonych na rodzimym rynku marek. ...

Dowiedz się więcej
26 stycznia 2012, 12:36

Partner Gdyńskiego Sportu

W poniedziałkowy wieczór 23 stycznia w Hali Widowiskowo-Sportowej odbyła się Gala Gdyńskiego Sportu, podczas której wręczono nagrody za osiągnięcia w roku 2011. W uroczystości, którą prowadzili bracia Mariusz i Włodzimierz Machnikowscy, wzięli udział również przedstawiciele Amiki. ...

Dowiedz się więcej
20 stycznia 2012, 15:39

Nowy rok i wszystko nowe

Każdy nowy rok przynosi zmiany. Pojawiają się nowe plany, nowe postanowienia i nowe marzenia. Zmienia się dotychczasowe życie. Zmienia się oblicze czterech stron świata, który nas otacza; również tego najbliższego, w czterech ścianach własnego domu. ...

Dowiedz się więcej
20 grudnia 2011, 09:52

Poszukiwany, poszukiwana (idealna pomoc domowa)

Idą święta, a im bliżej świąt, tym bardziej odczuwa się w każdym domu przydatność, a wręcz niezbędność sprzętu AGD. Amica gotuje, piecze, zmywa, chłodzi, zamraża, sprząta, pierze i prasuje. To chyba niemało jak na jedną markę – idealną pomoc domową, której – jak to się kiedyś mówiło – ze świecą szukać. ...

Dowiedz się więcej
13 grudnia 2011, 10:22

Serwis Amica: Dbamy o jakość obsługi

Ogłoszone właśnie wyniki kolejnego badania Secret Client® okazały się niezwykle miłe dla Serwisu Amiki. W tym kompleksowym badaniu jakość obsługi klienta jest oceniana przez niezależnych od firmy ukrytych obserwatorów. ...

Dowiedz się więcej